dimarts, maig 10, 2011

Premi Visitem-los i subscrivim-nos-hi! 2011

. dimarts, maig 10, 2011

Calia esperar uns dies després de Sant Jordi, a les devolucions, per confirmar que Primavera, estiu, etcètera de Marta Rojals s’ha exhaurit. Com que la contribució d’aquest blog ha estat modesta, he modificat les bases del Premi visitem-los i subscrivim-nos-hi! per homenatjar als autèntics exhauridors: els lectors. De fet, només hi ha dos punts:



  1. Guanyaran el Premi visitem-los i subscrivim-nos-hi! tots els blogs que hagin dedicat un apunt a Primavera, estiu, etcètera de Marta Rojals o que hagin esmentat el Premi Exhaurim-lo! abans de Sant Jordi.
  2. Guanyarà el Premi visitem-los i subscrivim-nos-hi! d’Honor el blog Artista abans conegut com Subal Quinina per haver-me convençut que calia llegir la novel·la.
El llistat que segueix és incomplet i demano la col·laboració dels internautes per afegir els blogs que m’hagi deixat. 


Vull agrair molt especialment la difusió del Premi Exhaurim-lo! a Montse Serra de VilaWeb Lletres perquè va ser portada de VilaWeb durant un dia, a Marina Espasa de L’Hora del Lector per la faixa artesanal que va lluir durant el programa, a Clídice per difondre el premi a Ràdio Esparreguera i a Rodamots. També als amics de Facebook, de Twitter i d’altres xarxes socials que van compartir-lo: moltes persones se'n van assabentar també gràcies a ells.

14 comentaris:

L'Espolsada llibres ha dit...

Som-hi!
Els premis estan molt bé, però ara el que cal és que l'editorial ens el reediti!

SM ha dit...

Aquesta edició ha consagrat definitivament el premi. A la propera començaràs a rebre pressions per totes bandes! ;-)

L'artista abans conegut com Subal Quinina ha dit...

benvolgut Llibreter, lectors, lectores.

És un immens honor rebre aquest guardó que em dignifica a mi i al meu blog. Desitjo llarga vida a l'autora del llibre, sense la qual mai hauria pogut escriure el meu comentari i rebre en conseqüència aquest prèmit que m'omple d'orgull, alegria i ganes d'actualitzar el meu blog d'una punyetera vegada.

llarga vida a vós, Llibreter. llarga vida a la senyoreta Rojals.

Allau ha dit...

Gràcies, Llibreter, no ho recordava però ja en porto dos!

matilde urbach ha dit...

Peeeeeeeeedrooooo, dic jo mentre em col·loco l'escot banyera a puestu.
Llarga vida a la Rojals!
I gràcies a l'artistaabansconegutblablabla, que em va dir vine i jo lo dejé todo.

Eulàlia Mesalles ha dit...

Merescut premi el de l'artista!!!!!!

I tot i que t'has oblidat de mi (snifff, snifff...) em dono per quardonada ;-)

(nota al marge: encara no he llegit la teva recomanació de Sant Jordi: està a la pila)

Galderich ha dit...

Molt bona iniciativa i molt bon llibre ja que jo vaig picar comprant-lo i gaudint-lo.

Per cert, em sembla que des de Riells Boulevard també se'n parlava del llibre.

el llibreter ha dit...

Espolsada: m’acabo d’assabentar que ja han decidit reimprimir-lo!

El dia 1 de gener de 2012 publicaré suborn mínim i obriré la subhasta, Salvador ;-)

Benvolgut Abans Conegut: m’honora que hagi acceptat aquest prèmit i que ens hagi honorat a tots amb la seva presència en aquesta gala de lliurament de prèmits.

Moltes gràcies, Matilde, per contribuir amb glamour a aquesta celebració.

Eulàlia, Galderich: perdoneu les disculpes, ara mateix esmeno aquest error inexcusable!

Salutacions cordials.

Eulàlia Mesalles ha dit...

Matilde, tens un vestidet "palabra de honor" que em puguis deixar??

Llibreter, tinc una bonica margarida a les mans: "el perdono? no el perdono?..." quan acabi potser et dic què em surt...;P

SU ha dit...

Glups, jo segur que no porto el vestit adequat...

Gràcies pel prèmit i felicitats a totes les "malaltes i malalts" de la Rojals!

La reimpressió és una bona notícia, com hi ha món!

Abraçades i petons a totHOM i totDON,

SU

Marina Espasa ha dit...

Gràcies per la menció, senyor llibreter, però fer la faixeta artesanal no era una opció: era una obligació! Després d'haver-lo exhaurit un cop (i de la feliç notícia de la reimpressió) només ens queda un objectiu: Lo Premi Llibreter d'enguany! Posarem espelmetes allà on calgui...
I tornem a felicitar a la senyoreta Rojals, vinga!

el llibreter ha dit...

SU: sempre portes el vestit adequat! I com diu la Marina Espasa: després de la bona notícia de la reimpressió, només resta posar espelmetes i felicitar la Marta Rojals, autèntica culpable de tot plegat.

Salutacions cordials.

el llibreter ha dit...

Eulàlia: i la margarida, què tal? Comprensiva i misericordiosa? ;-)

anun ha dit...

Moltes gràcies Llibreter!
Un honor...