dimarts, de maig 10, 2011

Premi Visitem-los i subscrivim-nos-hi! 2011

. dimarts, de maig 10, 2011

Calia esperar uns dies després de Sant Jordi, a les devolucions, per confirmar que Primavera, estiu, etcètera de Marta Rojals s’ha exhaurit. Com que la contribució d’aquest blog ha estat modesta, he modificat les bases del Premi visitem-los i subscrivim-nos-hi! per homenatjar als autèntics exhauridors: els lectors. De fet, només hi ha dos punts:



  1. Guanyaran el Premi visitem-los i subscrivim-nos-hi! tots els blogs que hagin dedicat un apunt a Primavera, estiu, etcètera de Marta Rojals o que hagin esmentat el Premi Exhaurim-lo! abans de Sant Jordi.
  2. Guanyarà el Premi visitem-los i subscrivim-nos-hi! d’Honor el blog Artista abans conegut com Subal Quinina per haver-me convençut que calia llegir la novel·la.
El llistat que segueix és incomplet i demano la col·laboració dels internautes per afegir els blogs que m’hagi deixat. 


Vull agrair molt especialment la difusió del Premi Exhaurim-lo! a Montse Serra de VilaWeb Lletres perquè va ser portada de VilaWeb durant un dia, a Marina Espasa de L’Hora del Lector per la faixa artesanal que va lluir durant el programa, a Clídice per difondre el premi a Ràdio Esparreguera i a Rodamots. També als amics de Facebook, de Twitter i d’altres xarxes socials que van compartir-lo: moltes persones se'n van assabentar també gràcies a ells.

14 comentaris:

L'Espolsada llibres ha dit...

Som-hi!
Els premis estan molt bé, però ara el que cal és que l'editorial ens el reediti!

Salvador Macip ha dit...

Aquesta edició ha consagrat definitivament el premi. A la propera començaràs a rebre pressions per totes bandes! ;-)

L'artista abans conegut com Subal Quinina ha dit...

benvolgut Llibreter, lectors, lectores.

És un immens honor rebre aquest guardó que em dignifica a mi i al meu blog. Desitjo llarga vida a l'autora del llibre, sense la qual mai hauria pogut escriure el meu comentari i rebre en conseqüència aquest prèmit que m'omple d'orgull, alegria i ganes d'actualitzar el meu blog d'una punyetera vegada.

llarga vida a vós, Llibreter. llarga vida a la senyoreta Rojals.

Allau ha dit...

Gràcies, Llibreter, no ho recordava però ja en porto dos!

matilde urbach ha dit...

Peeeeeeeeedrooooo, dic jo mentre em col·loco l'escot banyera a puestu.
Llarga vida a la Rojals!
I gràcies a l'artistaabansconegutblablabla, que em va dir vine i jo lo dejé todo.

Unknown ha dit...

Merescut premi el de l'artista!!!!!!

I tot i que t'has oblidat de mi (snifff, snifff...) em dono per quardonada ;-)

(nota al marge: encara no he llegit la teva recomanació de Sant Jordi: està a la pila)

Galderich ha dit...

Molt bona iniciativa i molt bon llibre ja que jo vaig picar comprant-lo i gaudint-lo.

Per cert, em sembla que des de Riells Boulevard també se'n parlava del llibre.

el llibreter ha dit...

Espolsada: m’acabo d’assabentar que ja han decidit reimprimir-lo!

El dia 1 de gener de 2012 publicaré suborn mínim i obriré la subhasta, Salvador ;-)

Benvolgut Abans Conegut: m’honora que hagi acceptat aquest prèmit i que ens hagi honorat a tots amb la seva presència en aquesta gala de lliurament de prèmits.

Moltes gràcies, Matilde, per contribuir amb glamour a aquesta celebració.

Eulàlia, Galderich: perdoneu les disculpes, ara mateix esmeno aquest error inexcusable!

Salutacions cordials.

Unknown ha dit...

Matilde, tens un vestidet "palabra de honor" que em puguis deixar??

Llibreter, tinc una bonica margarida a les mans: "el perdono? no el perdono?..." quan acabi potser et dic què em surt...;P

SU ha dit...

Glups, jo segur que no porto el vestit adequat...

Gràcies pel prèmit i felicitats a totes les "malaltes i malalts" de la Rojals!

La reimpressió és una bona notícia, com hi ha món!

Abraçades i petons a totHOM i totDON,

SU

Marina Espasa ha dit...

Gràcies per la menció, senyor llibreter, però fer la faixeta artesanal no era una opció: era una obligació! Després d'haver-lo exhaurit un cop (i de la feliç notícia de la reimpressió) només ens queda un objectiu: Lo Premi Llibreter d'enguany! Posarem espelmetes allà on calgui...
I tornem a felicitar a la senyoreta Rojals, vinga!

el llibreter ha dit...

SU: sempre portes el vestit adequat! I com diu la Marina Espasa: després de la bona notícia de la reimpressió, només resta posar espelmetes i felicitar la Marta Rojals, autèntica culpable de tot plegat.

Salutacions cordials.

el llibreter ha dit...

Eulàlia: i la margarida, què tal? Comprensiva i misericordiosa? ;-)

anun ha dit...

Moltes gràcies Llibreter!
Un honor...